تقویم آنلاین یار سامانه ای برای آگاهی از زمان
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری
تقویم چیست؟
تقویم یک ابزاری می باشد که در آن می توانید رویداد های مهم پیش رو را بررسی کنید و برای آینده خود برنامه بچینید. اولین تقویمی که پدید آمد مربوط به مصریان بود که حدود 1500 سال امروزه قدمت دارد. اگر بخواهیم به صورت علمی تر بگوییم برای چه از تقویم باید استفاده کنید می توان گفت که از تقسیم برای تقسیم زمان در روزها، ماه ها و سال ها می باشد که می توان در آن برای آینده خود برنامه ریزی کرد و به زندگی نظم داد. در حقیقت اگر شما از یک تقویم آنلاین استفاده کنید می توانید در هر مکان و هر زمان به برنامه های روزانه خود نظم دهید. همچنین می توانید از تقویم ها برای آگاهی از مراسم های مذهبی و تاریخی نیز مطلع شوید.
انواع تقویم در ایران
  • تقویم میلادی
تقویم میلادی که یکی از بهترین تقویم های ایرانی می باشد بر اساس حرکت خورشید پایه گذاری شده است. این سیستم تقویمی کمی پیچیده می باشد و به همین دلیل ممکن است در حین بررسی یا برنامه ریزی در آن دچار مشکل شوید.
  • تقویم هجری شمسی
تقویم هجری شمسی نیز یکی دیگر از تقویم های ایرانی می باشد که از آن به عنوان کامل ترین تقویم ایرانی نام برده می شود. اساس پایه گذاری این نوع تقویم نیز بر اساس فصل ها و چرخش زمین به دور خورشید می باشد. از این رو می توان گفت که استفاده از این تقویم راحت و آسان می باشد چون بهترین راه برای شمارش روز ها است.
برای کسب اطلاعات بیشتر مانند تبدیل تاریخ و ... مد نظرتان به این سایت آنلاین وارد شوید تا بهترین ها را تجربه کنید. 
 




:: برچسب‌ها: تقويم يار , سایت یار , تقویم فارسی یار , تقویم انلاین یار , تبدیل تاریخ با یار ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: